Strona główna2019-12-07T19:25:27+01:00
Zdjęcie Darii - autorki Pracowni Szczęścia, PS, Pracownia Szczęścia, blog, psychologia pozytywna, Daria Kamińska

Cześć!

Nazywam się Daria i jestem pasjonatką psychologii pozytywnej, szczęśliwą i stale pracującą nad swoim szczęściem kobietą oraz partnerką, molem książkowym i marzycielką z jasno wytyczonymi celami SMART (długoletnia praca w korpo zobowiązuje :)). Wierzę, że każdy może wypracować swój własny sposób na szczęście, a moją misją jest Ci w tym pomóc przy wykorzystaniu wiedzy naukowej. Wchodzisz w to?

Na co dzień pracuję jako specjalista ds. szkoleń w międzynarodowej firmie, jestem psychologiem, trenerem i rozwijam Pracownię Szczęścia. Z pasją dzielę się swoją wiedzą z innymi, jednocześnie nieustannie poszerzam swoje horyzonty. Jeśli chcesz wiedzieć o mnie więcej, to zajrzyj na stronę O MNIE.

Chcesz wieść szczęśliwe życie, ale nie wiesz, jak to zrobić?

Martin Seligman, który jest uznawany za ojca psychologii pozytywnej, na podstawie wieloletniej praktyki i badań określił kilka obszarów, na które warto zwrócić uwagę, by wznieść swój dobrostan na wysoki poziom, czyli wieść szczęśliwe życie. Tak oto powstał model PERMA (Seligman, 2011). Mówi on o pięciu pięciu filarach szczęścia…

CZYTAJ DALEJ

Ostatnie wpisy na blogu

Treści, które pomogą Ci wieść fajne, szczęśliwe życie

30 wdzięczności na 30 lat życia

30 lat minęło jak jeden dzień... Kiedy obudziłam się rano, uświadomiłam sobie, że oto wydarzyło się. Stuknęła mi trzydziestka. Leżałam w łóżku, patrząc w sufit i słuchając oddechu

Czym są testy psychologiczne?

Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek wykonać test albo kwestionariusz dostępny przez Internet albo w gazecie? Ich autorzy najczęściej nazywają je psychotestami. Czy pamiętasz moment, kiedy w ciągu paru

Zrób sobie dobrze tego lata!

Zanim się zorientujemy, lato się skończy, a wraz z nim odejdą w siną dal możliwości, które nam przynosi. Długie dni, skąpane słonecznym blaskiem plaże i góry, a także

Afirmacje a psychologia

Chyba nie ma we współczesnym świecie osoby, która nie słyszałaby o afirmacjach. Być może nigdy wcześniej ich nie wypróbowałaś, co więcej, taki pomysł wydaje Ci się dziwaczny, a

Jak zacząć być uważnym?

Pędzący świat i postępująca technologia coraz częściej pożerają naszą uwagę. Ledwie dostrzegamy, że wolne chwile przeznaczamy nie tylko na spędzanie czasu z innymi ludźmi czy hobby, ale też na korespondencję mailową, pochłanianie treści w mediach społecznościowych, czytanie wiadomości w sieci oraz oglądanie filmów i seriali. To sprawia, że „męczymy” naszą uwagę, spadają nasze możliwości koncentracji na innych obszarach, zmniejsza się czujność i energia. Jak więc odwrócić uwagę od zgiełku cyfrowych treści i zamiast tego być bardziej„tu i teraz”?

CZYTAJ DALEJ